søndag 14. oktober 2018

Gratulerer med dagen



I dag er det et dame kort jeg har å vise fram .
Med blonder og innslag av blåtoner , akkurat slik jeg liker det .
Så får jeg håpe at mottaker liker det og .
Jeg har brukt :
ark : Maja Design og Bazzill
Distress Ink Walnut stain og Distress Ink  faded jeans
dies : Spellbinders og Magnolia
motiv : Maja Design og ukjent på bilde av sko
tekst stempel : Hero Arts CL 487 og K&G
pynta med:
 blonde , bånd ,eylett,  kakeserviett , tag , perler og
blomster fra Papirdesign og K&G



utfordring 
Nordsalten Hobbyklubb       alt er lov

Ønsker deg en flott dag videre , takk for at du titter innom her hos meg .
Klem Synnøve

8 kommentarer:

  1. Eit flott damekort du har laga her.

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  2. Nydelig 🌸💕Tusen takk for ditt bidrag til Nordsalten Hobby sin utfordring ☺️

    Klem fra DT Marielle

    SvarSlett
  3. Herlig kort, og digger måten du henter inn fargene dine i alle elementene.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  4. Knallstilig kort! Her MÅ mottager bli fornøyd! Klem ;)

    SvarSlett
  5. Herlig kort, jeg er så fan av det Maja arket! Liker godt at pyntingen av innsiden kjennes igjen fra forsiden! Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb! Klem fra DT Anita :-D

    SvarSlett
  6. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    หนังออนไลน์

    SvarSlett