fredag 9. november 2018

Det første julekortet

Sist helg var det Scrap4fun treff , og helga ble kjempekjekk .

Da fikk jeg begynt på julekorta . Det ble et teltkort 16 -10 cm .
Her har jeg brukt :
ark : Maja design og Bazzill
dies : Spellbinders
punch : M.Stewart
motiv : Reprint
stempel : K&G
DistressInk Weathered wood
pynta med osteklutt , kakeserviet , bånd , charms , blomst og en sølvstjerne .


Teltkort stå så godt .



baksiden

Utfordringer :
Scrap the rainbow       jul
Scrappiness         dies tekst rødt

takk for at du titter innom her hos meg , god helg .
klem Synnøve


8 kommentarer:

  1. Godt å vera igang med julekorta. Eg har også såvidt starta med juleproduksjonen.

    SvarSlett
  2. Deilig å være i gang med julekortlagingen! Det synes jeg i alle fall. Veldig fint kort du har laget!

    SvarSlett
  3. Så nydelig julekort du har laget :-)

    SvarSlett
  4. Kjekt å være i gang :) nydelig kort! takk for at du deltar hos Scrappiness sin utfodring
    DT Graciela

    SvarSlett
  5. Kjempe flott julekort. Likte godt båndet med charms og servietten rundt motivet.
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  6. Flott julekort med nydelige detaljer.
    Synes detaljen med båndet og charmsen var så fin :)
    Takk for at du deltar hos Scrappiness!
    Klem fra Maya

    SvarSlett
  7. For et flott julekort du har laget. Takk for at du er med på Scrap The Rainbow sin utfordring.

    SvarSlett
  8. Så flott julekort du har laget. Må si meg enig med flere andre her, den charmsen var en flott detalj.
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    DT Kjersti

    SvarSlett