torsdag 22. november 2018

God Jul

Jeg koser meg og lager julekort . 
Denne gangen ble det et teltkort 15-15 cm
Motivet er fra et klippeark , Reprint .
Arket er fra Maja design og Bazzill er brukt .
Dies fra Papirdesign og easy punch har jeg og brukt .
Pynta med blonde , snøkrystall ,
 to par vanter og blomster fra Papirdesign .
baksiden har stempel fra K&G og skrivefelt.



Utfordringer :
Scrap the julrainbow            
Scrappiness             jul

Takk for at du titter innom her hos meg , klem Synnøve

5 kommentarer:

  1. Lekkert fargevalg på kortet ditt. Så herlig pyntet med flott motiv. Fikk skikkelig julestemning :)
    Takk for ditt bidrag til Scrap the Rainbow
    DT Kjersti

    SvarSlett
  2. Nydelig kort og så herlig motiv. Kjempe flott pyntet.
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Aaww dette kortet oser det jul av, du fikk frem smilet mitt her og sommerfugler i magen. Gleder meg sånn til jul. Takk for at du ble med på Scrap The Rainbow sin juleutfordring.

    SvarSlett
  4. herlig motiv, takk for at du deltar hos Scrappiness. DT Graciela

    SvarSlett
  5. Herlig julekort i nydelige farger :)
    Takk for at du deltar hos Scrappiness ♥
    Klem, Maya

    SvarSlett