tirsdag 11. desember 2018

Bursdag og Toffifee

Det feires  bursdager i desember og .
Denne gangen har jeg funnet fram Tilda og malt litt .
Jeg har brukt :
ark : Maja design , Pion Design og Bazzill
dies : K&G , Spellbinders , og Magnolia
stempel -tekst : K&G
stempel  : Magnolia malt med lukas 1862
pynta med dotts, blomster , charm , bånd  og tall .






Melder dette bursdags kortet på utfordringen hos 
Papirlosjen      alt er lov


Jeg har og pyntet en Toffifee eske å vise fram i dag .
Spiste og pyntet er korrekt å si , men det må være lov 
nå i advent tida .
Her har jeg brukt :
ark : Maja design og Bazzill 
dies :  Papirdesign og Spellbinders
punch : M . Stewart
motiv : Reprint
stempel -tekst K&G
pynta med blomster , tau , bånd, blonde og dotts

Melder denne esken på utfordringene hos :
Scrappelyst       jul
Kreativ scrapping        lag på lag jul 


Takk for at du titter innom her hos meg .
Ønsker deg en kreativ og fin dag videre , klem Synnøve

5 kommentarer:

  1. Ja, bursdagskort må lages i desember også. Likte godt dei gylne fargane på kortet.
    Og eska var flott og nostalgisk :)

    SvarSlett
  2. Flott kort og fin eske ! Klem ;)

    SvarSlett
  3. Veldig fint pyntet toffifee, skikkelig julefølelse :) Takk for din deltagelse i juleutfordringen til Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Nydelig toffifee-eske.
    Skikkelig julete pyntet - julestemning.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Nydelig kort og flott dekorert eske.
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett