søndag 16. desember 2018

GOD JUL

I dag har jeg 5 tag / pakkelapper å vise fram ..
Størrelsen på disse er 9 - 14 cm
Til alle disse Tag / pakkelapper har jeg brukt dies
fra Leane Creatief BV 45.4513
Det er hele 6 størrelser å velge mellom , så gøy med nye dies.


nr1 
ark fra Maja design , motiv fra Reprint 
dies fra Spellbinders , punch fra M.Stewart og dotts

nr2 
ark fra Maja Design , motiv Reprint 
punch M Stewart ,kakeserviett
stempel K&G , blomst , bånd , charms


nr 3 
sølv og hvit Bazzill
dies fra Papirdesign og bokstaver , dotts



nr 4 
ark og motiv fra Maja Design
dies Spellbinders , punch M.Stewart ,
tau ,bånd , blomst charms


nr 5 
ark og motiv fra Maja Design ,
dies Spellbinders , osteklut , blomst fra storyteller ,
Distress Ink Walnut stain , Distress crackle Paint og Bobunny glitter paste .

Nr 5 melder jeg på disse utfordringene :
Scrap The Rainbow       pakkelapper
Kreativ Scrapping    lag på lag jul



Før jeg ryddet pulten ble det et julekort til .

Denne "jenta " fra et Maja Design ark har jeg brukt mye ,
syns hun er så fin som motiv .
Ellers har jeg brukt et rutete ark , Bazzill , dies fra Spellbinders ,
K&G, lånt juletre dies , tekst stempel fra North stamp ,
Distress Ink Walnut stain , Bobunny glitter paste .
og pynta enkelt med perler



dette julekortet melder jeg på utfordringene hos 
Scrappelyst    jul 



Takk for at du titter innom her hos meg .
Juleklem fra Synnøve


7 kommentarer:

  1. Så nydelige tag du har laget. Skikkelig julestemning med motivet du har valgt.
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Her var det mange flotte tag.
    med flotte detaljer og farger :)
    Ha en fortsatt fin adventstid :)

    SvarSlett
  3. Så mange koselige pakkelapper og et nydelig julekort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. For noen nydelige pakkelapper, takk for at du deltar på Scrap the Rainbow sin desember utfordring. Klemm Jorunn

    SvarSlett
  5. Så mange flotte pakkelapper du har lagd, de gav skikkelig julestemning.
    Tusen takk for at du deltar på Scrap the Rainbow sin desember utfordring.
    DT Kjersti

    SvarSlett
  6. Så koselige pakkelapper! Nydelig julekort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    SvarSlett
  7. Gratulerer som vinner av Scrap The Rainbow sin desemberutfordring, ta kontakt med oss på mail med adressen din, så kommer premien i posten

    SvarSlett