mandag 14. januar 2019

Albumside

Jeg liker å ta mange bilder og liker å få dem inn i album.
Jeg liker veldig godt å lage PL og LO sider .
Men noen ganger så passer ikke bildene inn i lommene .
Så da lager jeg en blanding av PL og LO , de sidene kaller jeg albumsider .
På denne albumsiden har jeg brukt reste-ark og Bazzill.
T.Holts bokstav dies og dies fra Spellbinders.
Kamera er klippet ut av et ark , en pil og dotts pynter siden .



Jeg liker å pynte enkelt  med farger fra bildene .

En flott tur gir mange bilder og da blir det en side til / bakside

Utfordringer : 
Scrap the rainbow            alt er lov
Scrappelyst         det du liker best

Takk for at du titter innom her hos meg .
Klem Synnøve

6 kommentarer:

  1. Herlig side og lurt å lage oppsettet som en PL side
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. En flott Lo du har lagd. Likte godt at det var mange flotte bilder på LO`en.
    Takk for ditt bidrag til Scrap the Rainbow
    DT Kjersti Marie

    SvarSlett
  3. Flotte albumsider! Kall det hva du vil, fint var det i alle fall ! Klem ;)

    SvarSlett
  4. Digger albumsiden din, og skjønner godt problemstillingen, dette var lurt. Takk for at du ble med på scrap the rainbow sin januar utfordring, klemm jorunn

    SvarSlett
  5. Så flotte sider. Kjekt å få med så mange bilder! Tusen takk for at du deltar i januar-utfordringen hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  6. Så flotte Layouts.
    Gøy å se så mange fine bilder på en side. Flott oppsett.
    Tusen takk får at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett