tirsdag 22. januar 2019

Blomsterkortet

Pulten min flyter av fotografier og PL lommer.
Så planen var klar .
 Men så dukket det opp to nye stempel ,
og plutselig var jeg i gang med å lage et kort .
Som skal glede en venn på bursdagen hennes .
Pulten er ennå " rotete " det er slik jeg liker det ,
for plutselig er jeg i gang igjen ….
med enten kort eller PL side .





Kortet er 15-18 cm og jeg har bare brukt ark fra Bazzill.
Dies er fra Spellbinders , tekst stempel fra K&G
Jeg har pyntet med blonde , bånd ,blomster , blader , charms og dotts 


Blomster motivet er fra Studio Light - Romantic Botanie
så gøy å finne fram maler-skrinet mitt , Lukas 1862 
Jeg har og brukt litt Crystal stickles for å få det til å glitre litt .


Den flotte gamle teksten stemplet 
er og fra Studio Light - Backgund Stamp .
Syns disse to stemplene passet så godt sammen .


Utfordringer : 
Nordsalten hobbyklubb      gled en venn
Scrappelyst      det jeg liker best
Scrap the rainbow        alt er lov

Takk for at du titter innom her hos meg , klem Synnøve

5 kommentarer:

  1. Så lekkert kort du har laget. Nydelig motiv og flott fargelagt :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort, og ja de to stemplene passet perfekt til hverandre. Jeg ville trodd det var samme serien faktisk. Og gøy med et så flott kort når jeg vet du bare har brukt bazzill. Imponerende.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig motiv og flott med tekststemplet bakom
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  4. wow.. dette var så innmari lekkert,så glad du la vekk PL tingene og lagde dette flotte koret, Takk for at du ble med på scrap the rainbow sin januar utfordring, klemm jorunn

    SvarSlett
  5. Nydelig kort.
    Kjempefint stempel du har brukt som motiv.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett