fredag 25. januar 2019

Blomsterkortet nr 3

Jeg utfordrer meg selv ,
og storkoser meg .
Jeg lager gratulasjons  kort med samme stempel , nå for tredje gang.
Hvor ulike kan jeg få kortene ?
Denne gangen har jeg hvitt som hovedfarge .
Kortet er 15-15 cm
Til det har jeg brukt ark fra Maja Design monochromes og Bazzill
Dies fra Spellbinders , tekst stempel fra K&G
Pynta med perler , blonde og litt tau .

stempel motiv fra studio Light 
malt svakt med Lukas 1862 på aquarelle ark
også har jeg brukt Embossing Power hvitt og gull

Enkel innside med stempel fra K&G og en ukjent dies .


Her kan du se nr 1 og nr 2 av blomsterkortet






                                              Blomsterkortet nr 3

Utfordringer :
Scrappelyst           grubliss    hvitt
nordsalten Hobbyklubb       gled en venn

Så kjekt at du titter innom her hos meg , ha en flott helg .
Klem Synnøve



7 kommentarer:

  1. Nydelige kort alle tre! Skal si de fikk forskjellig uttrykk, med samme stempelmotiv ! Lekkert! klem ;)

    SvarSlett
  2. fine kort med nydelig stempel! Takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett
  3. Så flott kort og så fine blomster!
    Takk for at du deltar i januar-grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Digger utfordringen altså, og gleder meg veldig til og se mer av dette. Kanskje en med kjempesterke farger også, så får du enda en ekstra utfordring :-)
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  5. I really like and appreciate your post.Thanks Again. Keep writing.

    SvarSlett
  6. Kjempefint blomsterkort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett