søndag 31. mars 2019

Hadangerbunad

Hardangerbunad er mye brukt her i Haugesund .
Rogalandsbunaden er og populær , den har jeg .
Så da jeg fant det nye vakre  arket fra Papirdesign - Hardangerbunad .
Måtte jeg kose meg og lage et konfirmasjonskort til jente .
kortet er 15-15 cm , bretteteknikken vet  jeg ikke hva hetter .
Jeg har brukt :
ark : Papirdesign , glanset  Bazzill og glitterark i sølv
dies :Spellbinders , K&G og en ukjent dies
punch : M.Stewart
stempel : K&G og Stempelglede
blomster : Storyteller og Papirdesign






Innsiden har skrivefelt og pengelomme

Utfordring :
Papirdesign blogg     store begivenheter konfirmasjon

Takk for at du besøker bloggen min , klem Synnøve

9 kommentarer:

  1. Så flott bretteteknikk. Utrolig fine ark og de passet så fint til dette kortet du har laget

    SvarSlett
  2. De arkene var skikkelig lekre! Veldig fint kort!

    SvarSlett
  3. Stilig bretteteknikk på dette kortet. Og lekre papirer.
    Når eg trykke på navnet ditt når du har kommentert hos meg, kommer eg ikkje til bloggen din lengre. Har du gjort det bevist?

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei , eg vill jo gjerne ha besøk av deg . Klem Synnøve

      Slett
    2. Ha, ha. Nei ikkje det at eg trudde du hadde blokkert meg, men dumt at andre som ikkje har bloggen din i bloggliste si kommer inn i bloggen din via kommentarfeltet :)

      Slett
  4. Så flott kort 😁 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

    SvarSlett
  5. Lekkert kort!
    Tusen takk for deltakelsen hos oss i Papirdesign.
    Klem fra Lene

    SvarSlett
  6. Lekkert kort med flott bretteteknikk! Klem ;)

    SvarSlett
  7. Så fint kort! Takk for at du deltar i Papirdesigns utfordring. Hilsen DT Ida Kristin :)

    SvarSlett