søndag 24. mars 2019

Invitasjon

Det nærmer seg konfirmasjons tid ,
 og jeg fikk en bestilling på 6 invitasjoner .
Konfirmanten liker fisking og foto ,
 så da valgte jeg fremtidsdrømmer fra Papirdesign .
Sammen med Bazzill , og Distress ink  Walnut stein .
Invitasjon dies,en har jeg lånt , tror det er Papirdesign sin .
ellers har jeg brukt dies fra K&G og Spellbinders .
Motivet er Maja Design , limt på puter.
Kamera er klippet ut av et ark , ellers pynta med dots og tau 



Den lille fisken er fra arket som jeg har brukt
 på innsiden og er  fra Papirdesign



Utfordringer :
Papirdesign blogg       store begivenheter -konfirmasjon

Scrappelyst      vår

Ha en god dag  videre ,og  takk for at du titter innom her  .
Klem Synnøve

6 kommentarer:

  1. Så stilig invitasjonskort du har laget:)) Passer godt til en som liker fisking og foto :)) Klem fra Henriette

    SvarSlett
  2. Så flotte invitasjoner 😁 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

    SvarSlett
  3. Herlige invitasjoner og flott løsning på konfirmantens interesser.

    SvarSlett
  4. Kule invitasjoner.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Superlekre innbydelser.
    Tusen takk for deltakelsen hos oss i Papirdesign.
    Klem fra Lene

    SvarSlett
  6. Så fine invitasjoner! Takk for at du deltar i Papirdesigns utfordring. Hilsen DT Ida Kristin :)

    SvarSlett