søndag 25. august 2019

Perfekte

Jeg hadde noen biter igjen   av et  nydelig ark fra Maja Design .
Koste meg og laget en Tag .
Men hun som skal ha den taggen har ennå ikke hatt bursdag .
Så den Taggen  kan du ikke få se enda .
Men jammen meg så var det ennå  noen biter  igjen av det fersken fargete arket .
Så jeg startet på et nytt prosjekt .
For nå skulle arket brukes opp .
Fant et nytt grønt ark , monochromes fra  Maja Design 
og blandet det med de siste bitene 
og litt bølgepapp , og en annen reste bit ,  og bazzill 
brukte dies fra  Spellbinders og Papirdesign
tekst-stempel fra K&G
pyntet med bånd , perler og diverse blomster
Det ble et kort 12-18cm
og nå er det ingen rester igjen av det nydelige  fersken farget arket .
Og jeg er så fornøyd .






innsiden har pengelomme og skrivefelt 



Utfordring
Scrappelyst       blomster 

Takk for at du titter innom her i bloggen min , klem Synnøve








2 kommentarer:

  1. Flott oppsett på dette kortet. God følelse å få brukt opp alle restene av ei ark :)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort.
    Lekre farger.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett