torsdag 5. september 2019

Det hvite kortet

Et ark som jeg bruker om og om igjen er 
Pearl fra serien Shades of celebration , Maja Design .
Det er et nesten hvitt ark med striper som passer sammen med alt ,
syns jeg da .
På dette kortet har jeg brukt dette arket og
 satt det sammen med hvitt Bazzill og vanilje farget Bazzill og 
glanset hvitt Bazzill . 
Hvitt på hvitt er så fint syns jeg . For å få litt spenning i alt det hvite ,
har jeg brukt Walnut Stain Distress Ink .
Stempelene er fra K&G , motiv -skoene er klippet ut og satt på lim puter.
Dies er fra K&G , Spellbinders , og Nellie,s multifram .
Også har jeg pynta litt med blomster fra Papirdesign , 
litt tau , bånd , en kakeserviett og to dotter .
Kortet er 15-15 cm .

Ikke så lett å ta bilde som får fram nyansene av hvitt 



Innsidene med plass til å skrive en hilsen


Utfordringer : 
Kreativ Scrapping       hvitt på hvitt
Nordsalten Hobbyklubb         bruk dies

Takk for at du titter innom her hos meg , klem Synnøve

4 kommentarer:

  1. Hvitt på hvitt er ordentlig classy! Nydelige diser og flott med så gjennomført innside også! Takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett
  2. Lekkert <3 digger det hjertet, veldig flott <3 Takk for at du er med i utfordringen vår i Kreativ scrapping. Linda

    SvarSlett
  3. Så fint kort. Takk for at du deltok i konkurransen hos Kreativ Scrapping :) Hilsen Ida Kristin :)

    SvarSlett