lørdag 14. september 2019

50 år


Jeg har hentet fram Tilda stemplet mitt , Magnolia.
Så glad i det stemplet , hun sitter så fint ,  malt med Lukas 1862
Sammen med rester fra det nydelige papiret fra Maja Design og
et  donger-ark , og et oransje ark og Bazzill .
for å få formen på taggen har jeg brukt dies fra Leane creatief  B.V,
jeg har og brukt dies fra Spellbinders og en ukjent dies .
Tekst stemplene er fra K&G .
Pynta med diverse blomster og  bånd








utfordring :
Nordsalten Hobbyklubb   bruk dies 


Ønsker deg  en fin dag videre , og takk for at du titter innom her hos meg .
Klem Synnøve

2 kommentarer:

  1. Nydelige farger og flott bruk av masse diser:) Takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett
  2. Koselig tag du har laga her. Den greindiesen er så dekorativ.

    SvarSlett