søndag 26. januar 2020

PL

Jule tema enda hos meg .
Julearket fra Papirdesign lå jo framme og så
kjekt å få bildene inn i hytte albumet .
Hele 6 album sider ble det med gode minner fra vår julefeiring på hytta .
Bare en gang før har vi feiret jul på hytta , så denne julefeiringen
er et ekstra godt minne .
Jeg har brukt :
ark : Papirdesign og Bazzill
stempel : K&G
dies : K&G + hjerte dies +pil dies
bokstaver /tall : Papirdesign
pynta med perler og slike en tynn sølv trå som jeg bruker rund mosen på svibel 


Utfordring :
Project Life i Norge       mitt beste minne fra 2019

Takk for at du titter innom her hos meg , klem Synnøve

3 kommentarer:

  1. Så koselig side og kjekt å få laget noen mens bildene er litt ferske.

    SvarSlett
  2. Så flott side du har lagd :)
    Takk for at du deltar hos oss i PLiN :)

    SvarSlett
  3. Nydelig flott pl-side. Koselig med juleminner. Tusen takk for at du deltok i Project life i Norge sin utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett