onsdag 12. februar 2020

Gratulerer

Jeg har mange favoritter i denne hobbyen min .
Lag på lag kort , rektangel dies fra K&G med søm kant ,
og stempelbrettet mitt weR Precision press er blant mine favoritter.
Men favoritt nr 1er selve prosessen . Når du har en ide og begynner .
Detaljene kommer på plass og alt bare er en lek med papir .
Også har du et ferdig kort , som jeg kan glede ei som har bursdag  med .
Dette er et slikt kort og jeg har brukt :
ark : Maja Design , Pion , Bazzill og bølgepapp
Distress Ink vintage photo
stempel : K&G
motiv : Pion design , klippet ut av arket 
dies : K&G , Sizzix , Spellbinders
 og de som jeg ikke husker produsenten på 
blomster : 49 Markel og Papirdesign
pynta med blonde
punch : M.Stewart






Kortet er 15-15cm også
 bretter jeg et kort til , på 11,5 cm i høyden .
Da blir det flere sider i kortet , en effekt som jeg liker .


Lag på lag med pynt , det liker jeg .


Som en liten bok 

Side en i mini boken .

Side to i mini boken ,
blad dies,en har jeg klippet opp
 og pyntet med på alle sidene i kortet .

Her på baksiden er det ekstra kortet
 på 11,5 cm høyde  limt fast i 15-15 kortet .

Utfordringer :
 : Kreativ Scrapping      min favoritt
Scrappelyst       grublis      jeg har brukt falsk søm 
Nordsalten Hobbyklubb      til kvinnen

Takk for at du titter innom her hos meg , klem Synnøve

7 kommentarer:

  1. Vakkert lag-på-lag kort du har laget :)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise.

    SvarSlett
  2. Nydelig!
    Jeg likte godt effekten av å lime to kort sammen, det var smart.
    Takk for god forklaring, jeg må nok prøve dette en gang.

    SvarSlett
  3. Ett utrolig herlig kort du har laget, likte godt detaljen hvor du har limt hipp hurra over 60 tallet! Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb! Klem fra DT Anita :-D

    SvarSlett
  4. Nydelig kort, herlige farger:) Takk for at du deltar i vår utfordring hos Kreativ scrapping. Klem fra DT Gunn Anita.

    SvarSlett
  5. Så fint kort! Takk for at du deltar i Kreativ Scrappings februar-utfordring :) Klem fra DT Ida Kristin

    SvarSlett
  6. Nydelig kort med mange flotte detaljer!
    Tusen takk for at du deltar i månedens grublis hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett