tirsdag 18. februar 2020

Sweet baby nr 2

Det var mer igjen av det flotte arket fra Reprint .
Så da laget jeg et baby kort til .
Motivet er fra  arket og jeg har brukt limputer .
Den fine teksten har jeg og valgt å vise godt fram .

Denne gangen har jeg og brukt
 min favoritt dies firkanten med søm kant fra K&G.
Kortet er 15-15 cm og jeg har brukt : 
ark : Reprint og Bazzill 
Distress Ink valnut stain
dies : K&G og Spellbinders 
stempel : Stempelglede
pynta med osteklutt, tau , en tre pil , perler
 charms , blomster fra Storyteller/Papirdesign












Utfordringer :
Kreativ Scrapping   min favorit dies
Scrappelyst  grubles falsk søm 

Ønsker deg en fin dag videre , takk for at du titter innom .
Klem Synnøve

4 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Så fine papirer, da er det godt å nytte de fullt ut! Klem ;)

    SvarSlett
  2. Flotte kort du har laga med lekkert papir.

    SvarSlett
  3. Nydelig kort, herlige farger:) Takk for at du deltar i vår utfordring hos Kreativ scrapping. Klem fra DT Gunn Anita.

    SvarSlett
  4. Så skjønt babykort. Tusen takk for at du deltar i månedens grublis hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett