fredag 14. februar 2020

Sweet baby


Tanken var å lage et lys blått baby kort ,
 men så falt jeg helt for disse arkene fra Reprint .
Så fine ark og mønster.
Jeg klippet motivet ut av arket og den flotte 
 teksten på arket lot jeg og få komme fram .
Det ble et lag på lag kort , en av mine favoritter .
kortet er 16, 5 -15 cm og jeg har brukt :
ark : Reprint , Kraftkartong og Bazzill
Distress Ink vintage photo
motiv : Reprint satt på limputer
stempel : Stempelglede
dies : Papirdesign og K&G
pynta med blonde , bånd , en charms 
 og blomster fra Storyteller /Papirdesign





Innsiden har plass til en hilsen i skrivefeltet .

Utfordring 
Kreativ Scrapping    min favoritt , lag på lag 

Takk for at du titter innom her hos meg .
Ha en fin dag videre , klem Synnøve




1 kommentar:

  1. Nok et fint kort! Takk for at du deltar i Kreativ Scrappings februar-utfordring :) Klem fra DT Ida Kristin

    SvarSlett