søndag 15. mars 2020

Gitargutten

Jeg har igjen brukt Hipp hurra dies,en min.
Blir så fint når jeg har lag på lag av hipp hurra .
 Det ble et gutte kort  på 15-15cm.
Jeg har brukt :
ark : Reprint og Bazzill 
bølgepapir fra knekkebrødpakken min 
sekkestrie 
stempel : Magnolia malt med Lukas 1862
tekst stempel : K&G
dies : K&G og Spellbinders
pynta med : eylett gitar charms dotts og bånd



Jeg hadde ikke stempel med gutt spiller gitar .
Men stempel gutt og gitar charms fungert flott syns jeg .



Utfordringer: 
Nordsalten Hobbyklubb      kort til barn 
Hobbygarasjen    fargerikt 
Scrap The Rainbow    fargerikt til barn 


Takk for at du titter innom her hos meg , klem Synnøve

6 kommentarer:

  1. Så stilig og flott! Digger gitaren og stria du har brukt :)
    Tusen takk for at du deltar på Hobbygarasjens utfordring :)

    SvarSlett
  2. Kjempestilig gutterkort. Den gitaren var bare råfin. Takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb.
    Dt-katrine

    SvarSlett
  3. Knallfint kort! Gutten og gitaren passer godt sammen ! Klem ;)

    SvarSlett
  4. Herlig kort og kult med gitaren som passet så fint til gutten
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  5. Flott kort i herlige farger. Og jeg liker veldig godt hvordan du har brukt strie og papir sammen.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  6. Kjempefint kort!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb! DT May-Runa🦋

    SvarSlett