torsdag 26. mars 2020

Komfirmantene

Til en fantastisk og  flott konfirmant jente ,
jeg har jeg igjen brukt Ballbinge arket fra Papirdesign Hell og lykke .
Resten av arkene er og fra Papirdesign og Bazzill .
Dies er fra Papirdesign , K&G , Spellbinders og Dixi Craft
Punch fra M.Stewart
Stempel er fra K&G
Pynta med osteklut , hjertecharms , eylett , og  bånd 
Blomster fra 49 Markel og Storyteller


Jenta har jeg stanset ut flere ganger og limt oppå hverandre .

Innsiden har pengelomme og plass til å skrive en hilsen .

Men ennå var det mer igjen av de to arkene med fotball på.
Og nå skulle restene brukes opp med en gang .
Det ble et konfirmantkort til 
, men dette ble veldig likt det jeg hadde laget først .
Som du kan se her , men jeg ble fornøyd .
Dessverre har jeg enda noen biter igjen av arket ,
så reste-korga blir stadig fylt opp......



Innsiden med en pengelomme og skrivefelt.

Til en fantastisk og flott konfirmant jente melder jeg på 
utfordringen hos Papirdesign blogg
http://papirdesign.blogspot.com/2020/03/utfordring-for-mars-konfirmasjon.html


Takk for at du titter innom her hos meg .
Ha en fin dag videre og ta vare på hverandre.
Klem Synnøve

2 kommentarer:

  1. Morsomt med fotballkort både til gutt og jente. Takk for at du deltar hos Papirdesign. Klem DT Rita

    SvarSlett
  2. Flotte kort begge to. Blir nok glad for å få disse vil jeg tro.
    Takk for at du deltar på utfordringen og lykke til! :)
    Klem fra DT Randi

    SvarSlett