torsdag 8. oktober 2020

De tre julekortene



Det lages julekort på hobbyrommet . 
Denne gang ble det tre kort som har stor likhetstrekk ,
 samtidig som de er ulike . Akkurat slik jeg vil ha det .



Jeg har brukt på kort nr 1 :
ark : Maja Design og Bazzill
Distress Ink vintage photo
dies : K&G
stempel : K&G
motiv : har jeg fått av en venn
pynta med tau , en elg i tre , en charms 
og buttons fra Papirdesign 
kortet er 12-15cm 
Utfordring hos Kreativ Scrapping på FB
alt er lov





Kort nr 2 er 12-16 cm og jeg har brukt :
ark : Maja Design , Studio Light og Bazzill 
Distress Ink vintage photo
dies : Papirdesign og K&G
stempel : K&G
motiv : har jeg fått av en venn 
limputer
pynta med tau , en elg , og en charms 

Her kommer kort nr 2


Kort nr 2 melder jeg på utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb
bruk to mønster ark 

Kort nr 3 er 12-15 cm 
og jeg har brukt :
ark : Maja Design og Bazzill
Distress Ink vintage photo
dies : Papirdesign , K&G og Sizzix
stempel :  K&G
motiv : fra en venn
limputer
pynta med tau og en charms
her kommer kort nr 3

Kort nr 3 melder jeg på utfordringen hos 
Scrappelyst    fargerikt 


Takk for at du titter innom her hos meg .
Ønsker deg en kreativ dag videre , klem Synnøve

















































2 kommentarer:

  1. Så herlige julekort, digger oppbygningen 🤗Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb! Klem fra DT ANITA

    SvarSlett
  2. Flotte julekort.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst

    SvarSlett