onsdag 14. oktober 2020

Til sykepleieren

Noen ganger så har en ikke det stemplet eller bilde en trenger .
Da finner jeg fram de gamle glansbildene mine , der fant jeg motivet .
Som passet til en sykepleieren , synes jeg .
Kortet er 15-15 cm og jeg har brukt :
ark : Maja Design og Bazzill 
Distress Ink vintage photo
dies : K&G , Sizzix , Spellbinders og Xcut 
stempel :K&G
motiv : glansbilde 
pynta med en buttons , blomster , og bokstaver fra Papirdesign ,
blomstene har Diamond stickles ranger på seg , 
osteklut , hjørne -charms ,
og bånd 




 





innsiden med skrivefelt 


utfordringer : 
Nordsalten Hobbyklubb       bruk to mønsterark 
Kreativ Scrapping på FB     alt er lov
Scrappelyst  fargerikt

Takk for at du titter innom her , klem Synnøve





5 kommentarer:

  1. Koselig og personlig kort du har laga her.

    SvarSlett
  2. Nydelig kort med et herlig motiv og så morsomt å ta i bruk gamle glansbilder. Takk for at du deltar hos NSHK.
    Dt-Katrine

    SvarSlett
  3. Å så nydelig. Må være det fineste kortet jeg har sett den siste uka. Digger at du har brukt glansbilde. Fint oppsett og flott inni kortet

    SvarSlett
  4. Så flott og nydelig laget

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst

    SvarSlett
  5. Så nydelig kort. Flotte farger og smart med glansbildet.

    SvarSlett