tirsdag 15. juni 2021

Grip dagen følg drømmen

Form farge og oppsett på et kort liker jeg å finne fram til .
Når ideen  fungerer og jeg blir fornøyd .
Så lager jeg ofte et kort til . 
Lager noen små forandringer og det blir et annet kort .
Som kommer fra samme ide og oppsett . 

På dette kortet har jeg og hvert i korgen med rest-papir .
tror de fleste arkene er fra Maja Design 
Dies fra K&G 
Tekst fra Papirdesign 
Perler 
og stempel tekst inni kortet fra K&G








Jeg har stanset  ut "jenta " og grip dagen flere ganger ,
og på den måten fått litt høyde på kortet .




Melder kortet på utfordringen hos Scrap The Rainbow
pastelfarger

Så kjekt at du titter innom .
Ha en kreativ og flott dag videre , klem Synnøve













1 kommentar:

  1. Kjempe fint kort og så fint med den store teksten og jenta
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow

    SvarSlett