mandag 14. juni 2021

HURRA gratulerer

 Korgen med rest-papir bare øker og øker .
Så jeg samlet sammen noen ark .
Bazill og div. mønster ark  og resultatet 
ble dette kortet på 12-17 cm .
Dies jeg har brukt er fra K&G og min ukjente blad-dies 
pynta med gull tau , gull perler , 
sommerfugler klippet ut av ark fra Maja Design 
 og tekst fra Papirdesign 





Innsidene har tekst stempel fra K&G





Melder dette kortet på utfordringen hos Scrap The Rainbow
pastelfarger

Takk for at du titter innom her hos meg , klem Synnøve








2 kommentarer:

  1. Så elegant måte å bruke rester på. Kan hende eg låner det "designet" :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig og jeg også likte så godt designet ditt. Herlig med den store teksten og klistremerket oppå.
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow. DT Jorunn Elin

    SvarSlett