lørdag 11. september 2021

Fotball og ski konfirmant jenta

 



Denne brette teknikken er jeg blitt så glad i .
Konfirmant jenta driver med fotball og ski.
Det løste jeg med flotte  tema ark fra Papirdesign .
Som har Distress Ink vintage photo  på seg .




Jeg har og brukt bølgepapp , kraft kartong  og litt gull Bazzill.
Tilda fra Magnolia er malt med Lukas 1862


Dies er fra Spellbinders , K&G og noen ukjente dies .
Pynta med osteklut , diverse blomster , bånd og en gull klemme .


Tekst stempel fra K&G , bokstav tekst fra Papirdesign .
Skoene er klippet ut av et ark fra Papirdesign .


Kortet står  fint , når det er brettet sammen er det på 15-15 cm .


Baksiden av kortet har en pengelomme og en tag til å skrive en hilsen på .
Samt mitt stempel .


Utfordring :

Papirdesin g  hyggelig hilsen , minst en die og et stempel 

Takk for at du titter innom her hos meg .

Klem Synnøve


















3 kommentarer:

  1. Enkel og dekorativ bretteteknikk. Og kortet blir jo ekstra personleg når ein bruker ark som passer til interessene til mottaker.

    SvarSlett
  2. Så artig med papir som passer til konfirmanten sine aktiviteter. Flott motiv

    SvarSlett
  3. Veldig flott, artig at det er rettet skikkelig mot den som får kortet!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign :)

    SvarSlett