fredag 10. september 2021

GRATULERER MED DAGEN

 





Malerskrinet  mitt er ofte i bruk .
Lukas 1862
Ofte er det en eller annen Tilda fra Magnolia
 som jeg koser meg med å male .
Nå har jeg og fått meg et lite malerskrin fra Panduro ,
med watercolour set metallic .
Så Tilda har fått gull tiara og gull i kjolen sin .
Ellers har jeg brukt : 
ark : Papirdesign og Bazzill 
Distress Ink vintage photo
tekst remse : Papirdesign 
pynta med knapp fra Somlelitt ,
bånd gull-tau , gull perler og washiteip





anything goes with option color picture

og  utfordring på FB
Scrap the Rainbow       orange/gul
Kreativ Scrapping    oransje 

Ha en kreativ og fin dag videre , klem Synnøve















1 kommentar:

  1. It's a beautiful card.
    Big hug Bianca
    DT Simply Magnolia challenge blog

    SvarSlett