fredag 9. mars 2018

2 ÅR

Utfordringen i mars hos Scrappelyst er tema favoritt.
Jeg har så mange favoritter , en dies som ofte blir brukt ,
malerskrinet mitt som alltid blir brukt , når et motiv trenger farge ,
det nyeste innkjøpet av stempel , de nyeste arkene ....osv
Men den største favoritten min er selve prosessen .
Fra ideen i hodet til det kreative kaoset på pulten og et
papirprosjektet som  tar form . Det er min favoritt .

Og denne gangen ble det et teltkort 15-15 cm .
Hvor jeg har brukt :
ark : Bounny , Papirdesign og Bazzill
dies : K&G , Spellbinders og Memory Box
stempel motiv : Mo Manning malt med Lukas 1862
stempel : K&G
pynta med : teip , Epoxy dots dotter , bånd og charms

Teltkort står så fint .


Malerskrinet mitt Lukas1862 , har fulgt meg lenge.
En fast favoritt når motiv trenger farge.





Baksiden av teltkortet






Utfordring Scrappelyst        din favoritt

Takk for at du titter innom her hos meg  .
Ha en kreativ og god helg , klem Synnøve

4 kommentarer:

  1. koselig barnekort. Så fint med den blomsterborden.

    SvarSlett
  2. Herlig kort!!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort! Liker måten du maler motivet på! Får liv ! Klem ;)

    SvarSlett
  4. Herlig motiv og flott fargelagt.
    Ha en fin uke

    SvarSlett