søndag 18. mars 2018

STORMKJØKKEN med på tur PL

Jeg koser meg og lager  PL sider for tiden ,
er så gøy å få bildene inn i hytte albumet .
vi har flott turterreng rett ved hytta vår ,
og det blir ofte brukt .


Jeg liker best å lage PL kortene selv og
på disse to sidene har jeg brukt :
Bazzill
dies : K&G og Spellbinders
punch : M.Stewart
pynt : vanter som er farget med Distress Ink og dotts

albumside en




Utsnitt 

En så kjekk tur ble det mye bilder av , så da ble det to albumsider.

Diesen fra K&G passer perfekt til de små lommene ,
og gir en fin detalj syns jeg .

utfordring Scrappelyst     favoritt 

Takk for at du titter innom her hos meg ,klem Synnøve

4 kommentarer:

  1. Koselig PL.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Herlig skarp PL med nydelig farge og naturlig preg :) Takk for at du deler med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Flotte sider. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte sider med mange herlige minner.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett