torsdag 29. mars 2018

PÅSKE PL

Hipp hurra for Project life i Norge ,
som fyller år og har denne fine utfordringen.
Jeg er inspirert av DT Monika sitt bidrag.
Hennes bidrag inneholder skulpturer /kunstverk
og barn.
Vi har hatt noen flotte dager med besøk av barnebarna ,
og kamera er fult av bilder. Så innimellom påsketurer og kos ,
får jeg bildene inn i albumet.
På denne PL har jeg brukt tegninger av mine barnebarn ,
Flotte kunstverk og fine minner for farmor.
Som allerede gleder seg til neste gang de kommer på besøk.
Ellers har jeg brukt :
ark : Bazzill og pynta med fjær og dotts





Kjempefine PL kort barnebarna laget til meg.
En må ikke tegne påskekyllinger , når en heller vill tegne hunder.
Hunder er like fint som påskedekorasjon på PL kort syns farmor.



side nr 2

Utfordring :
Project life i Norge
inspirasjon DT Monika



Ønsker deg flotte fine påskedager og
takk for at du tittet innom her .
Klem Synnøve









4 kommentarer:

  1. Vilka härliga och färgglada sidor. Kul idé att använda teckningar barnbarnen gjort som PL-kort. Tack för att du är med och tävlar i 4-års jubileet hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett
  2. Veldig fin PL. Og for en god ide å ta med tegningene!

    SvarSlett
  3. Så kul att dokumentera teckningarna (tegningene) det är perfekt ställe att sätta in dem i sitt PL-ablum och bevara minnet! Härlig påsksida du fått till, och så fint med gult och blått! Tack för att du är med och tävlar i vårt 4-årsjubileum hos Project Life i Norge. /DT-Gunilla

    SvarSlett
  4. Flotte sider. Så moro å bruke tegninger fra barnebarna. Ett rikt minne. Tusen takk for at du deltar i Project life i Norge sitt 4 års jubileum. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett