tirsdag 22. desember 2020

Julekort

Husker du dette julekortet ?
Jeg startet julekort produksjonen min med flere varianter av dette enkle julekortet .
Nå har jeg brukt samme ide , men laget julekortet  større 15-15 cm  ,og flere lag på lag .
Dies på dies , Papirdesign og K&G , ble så fornøyd jeg .Pyntet med litt blonde og charms .
tekst stempel fra K&G , ark fra Maja Design .En trenger jo mange julekort ,
godt å bruke samme ide men ingen kort blir da helt like . 


Også laget jeg en variant i blått .


lag på lag bygget jeg det opp


Men så fant jeg fram arkene mine fra Maggi design og
rød bazzill og laget to julekort i 10-14 cm 
dies fra K&G
stempel tekst fra K&G
motiv fra Maggi design 

 





julekort nr 2 har og ark fra Maggi Design 
så kjekt å bruke disse fine arka fra en i nærmiljøet mitt .
De selges hos Kreativ scrapping  sin nettbutikk








Dette røde julekortet melder jeg på utfordringene hoe :
Scrappelyst    jul

Til deg som titter innom her 
god jul og et kreativt og godt nytt år 
klem Synnøve


2 kommentarer:

  1. Nydelig julekort du har laget :)
    Nå kan du legge kortet inn i utfordringen vår.
    Takk for at du deltar på juleutfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise.

    SvarSlett
  2. Så nydelig og dekorativt.

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst

    SvarSlett