onsdag 2. desember 2020

TAKK

Det er godt å få takke dyktige , gode , kjekke kolleger .
Når de blir pensjonister , eller går til andre jobber .
Jeg har laget to takke kort , som jeg viser fram i dag .
På det første har jeg brukt:
ark : Papirdesign og bazzill 
dies : Papirdesign og K&G 
stempel : K&G
pynta med : osteklutt , buttons bånd og blomster 




Dette takke kortet nr 1 melder jeg på utfordringen hos 
jeg har brukt osteklut , mønsterark og stempel 



På takke kort nr 2 har jeg brukt :
ark : gull Bazzill og Papirdesign 
dies : K&G og Marianne Design 
pynta med : blomster , bånd og metall- bånd og
 utklipt sko fra mønsterarket 




Takk for at du titter innom her hos meg .
Ha en flott adventstid , klem Synnøve





1 kommentar:

  1. Kjempeflott med den store dies teksten og flott pyntet rundt.
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett