mandag 14. desember 2020

Pakkelapper












Denne pakkelappen under her  melder jeg på utfordinger hos :
Hobbygarasjen       pakkelapper
Scrappelyst       jul 
NordsaltenHobbyklubb        jul
Her har jeg brukt texture paste og stensil fra T.Holtz 
dies fra : Papirdesign og K&G
reste ark , bånd og tekst fra Papirdesign




Jeg liker å lage pakkelapper . 
Noen kaller de for Tag .
De er så kjekke å bruke på store og små gaver .
På disse har jeg  bruker rester fra mønster ark og Bazzill 
diverse dies ,
motiv klippet ut av mønster ark .
pynter med osteklutt , bånd , tau , blomster , og tekst fra Papirdesign 

Takk for at du titter innom her hos meg .
Ønsker deg flotte adventsdager , klem Synnøve


 


5 kommentarer:

  1. Så mange nydelige til og fra lapper du har laget! Den første med bølgerpapp og den andre med gullarket var kjempefine! Tusen takk for at du deltar i hobbygarasjen sin utfordring. Klem Karin Lovise

    SvarSlett
  2. Så mange flotte pakkelapper du har laget.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. For en herlig pakketag og bruk av stencil :) Nydelig dies du har brukt også :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Hobbygarasjen :)

    SvarSlett
  4. Nydelige pakkelapper du har laget :)
    Takk for at du deltar på juleutfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise.

    SvarSlett
  5. Så mange lekre pakkelapper du har laget! Takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett