tirsdag 18. september 2012

DEN HVITE TAGGEN

 
Etter disse konfirmantgutta, var det herligt å lage noe med hvit papir og blomster.Tilda hadde jeg malt tidligere,så det var bare å kose seg.
Jeg har brukt:bazzill med walnut stain distress ink på.Tørrembossa,spellbinders,Magnolia dies, og Magnolia dies. Pynta med bånd og blonde,blomster fra Storyteller som har crystal stickles på. En charms.  Metallhjørna fra Korthobby.no som har crackle paint distress på.Har  "sølt " litt crackle paint på hele tagen. Gratulerer er fra stempelglede.

Tilda fra Magnolia er malt med mitt gamle gode  aqvarelle-malerskrin.
Siden jeg har tørrembossa arket,ble det ikke fint med skrivefelt på baksiden av Tagen.Så da laga jeg en side til. Hvor jeg fikk skrivefelt på begge sider.Stempel fra Stempelglede og KOG.

Utfordringer
hvitt på hvitt med farga motiv
Tag
blomster
blomster
Takk for at du titter innom,ha en fin dag. Klem Synnøve

15 kommentarer:

  1. Et aldeles nydelig kort og flott fargelagt:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  2. så nydelig og delikat denne var :) Skjønner det var fint å leke seg med litt blomster igjen etter alle de fine gutte kortene du har laget :) Klem Rita

    SvarSlett
  3. Dette var en utrolig flott tag... Dette likte jeg:)
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene denne gangen.

    Angella

    SvarSlett
  4. Så lekkert! Så mange nydelige detaljer.
    Unni

    SvarSlett
  5. Kjempe fint!
    Du er flink til å male!

    SvarSlett
  6. Lekkert! Så mye fin pynt og detaljer. Kjempefin Tilda også :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  7. En nydelig tag!
    Lekre detaljer:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  8. waww hvor er den bare flot♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
    knusss♥

    SvarSlett
  9. Kjempelekker tagkort, koselig motiv og flott fargelagt. Legger meg til som følger.

    SvarSlett
  10. For en lekker tag og så flott med alt det hvite. Masse herlige detaljer!
    Klem, June

    SvarSlett
  11. Så utrolig lekker! Nydelig utført, herlige detaljer og et kjempesøtt motiv :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  12. Nydelig tag med flotte detaljer.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  13. Lekker tag! Nydelig pyntet :-) akk for at du deltar hos Scrapperiket, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett
  14. Fantastisk flott tag kort!!

    Takk for at du deltar i denne utfordring hos Card and Scrap Lykke til i trekningen – og håper du blir med oss flere ganger!
    klem fra
    Eva Gro
    DT medlem Card and Scrap

    SvarSlett