tirsdag 4. september 2012

Høst konfirmanten

På søndag var vi i konfirmasjon, kjempekosligt .Mye å glede seg over på en slik dag når familie sammles .Vi ønsker komfirmanten lykke til på ferden videre.

Jeg har brukt : bazzill en frisk grønnfarge som jeg har tørrembossa. Og blå bazzill.Mønsterark fra FabScraps med black soot distressink på.Pynta med eyelet ,bånd,charms, og" brushempe"Tekststempel fra KOG.
Motivet er fra KOG,tror jeg. Malt med aqvarelle maleskrinet mitt,300 g.papir.
Innsida med stempel fra Stempelglede,helt herlig den teksten.Pengelomma rett under .
Utforandringer :Scrapperiket
Glede
Ferden videre
Takk for at du titter innom,klem Synnøve

11 kommentarer:

  1. Så flott konfirmasjonskort.
    Fine farger og sånn tøff pynt som eg også liker :)

    Klem, Kjersti

    SvarSlett
  2. Kjempeflott motiv og herlige friske farger!
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  3. Kjempefint! Oppsettet er kult, og likte det at du har revet arkene, fint med det embossede også.

    SvarSlett
  4. Stilig konfirmasjonskort Synnøve:)
    Glede meg te imorgå:)
    God klem

    SvarSlett
  5. Kjempe stilig! Du lager de flotteste guttekort :) Klemmer Rita

    SvarSlett
  6. Så stilig konfirmasjonskort:)
    Så lekkert i herlige farger.
    Klem Connie

    SvarSlett
  7. Stilig konfirmasjonskort i herlige farger!

    Takk for ditt bidrag til Papirdokkene

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  8. Så flott konfirmasjon kort og alltid kjket med slike dager i fam:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  9. Enda et lekkert kort med den samme flotte fargeleggingen! Så herlige farger og tøft motiv!
    God helg!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  10. Skikkelig flott konfirmasjonskort du har her :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Scrapperiket

    SvarSlett