søndag 9. september 2012

Velkommen til verden

Her har jeg kost meg med et babykort.

Jeg har brukt: Bazzill med walnut stan distress ink på, hjerte diesen er fra Nellie Snellen. Blomstene er fra Storyteller,osteklut ,M.S.puncher.Metalhjørne, hjertecharms som henger i ei sikkerhetsnål,  3 knapper  og bånd som tutte-charmsen henger i. Tekst-stemple er Kort og Godt ,tror jeg?(eller Stempelglede)


Bilde er fra et utklippsark og jeg syns det er helt herligt.
Utfordringer: Anonyme Scrappere
                    u50 knapper og bånd
                    Card and Scrap
                    bruk dies
                    Kortgleder
                    bruk puncher

Takk for at du titter innom,klem Synnøve

13 kommentarer:

  1. Nydelig kort!! Flotte detaljer. Jeg har en blokk med de motivene og mange mønsterark i tillegg! De er SÅ skjønne!! Klem fra Ane-Eddie ;D

    SvarSlett
  2. wawww hvor er den bare super skøn♥

    1000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
    knusss♥

    SvarSlett
  3. Så nydelig! Mitt første besøk her i bloggen din, så mye flott, stilig og lekkert du lager! Legger meg til som følger, for her må jeg følge med videre :)
    klem Unni

    SvarSlett
  4. Super smukt kort.

    Tusind tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  5. Åå det var et nydelig kort! Så søtt motiv og det ble flott med hjertet med blomstene på :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  6. Nydelig babykort:)
    Så lekkert pyntet og herlig bilde du har brukt.
    Takk for at du deltar hos Kortgleder:)
    Klem Connie

    SvarSlett
  7. Fantastisk nydelig babykort !!

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  8. Så fantastisk vakkert babykort:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  9. Nok en flott kort :) Du pynter så flott :) De hjerte disene er rå fine :) Klem Ria

    SvarSlett
  10. For et lekkert babykort Synnøve, flotte farger og design... og bildet er helt nydelig!
    Ha ei fin uke!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  11. Åå dette var virkelig skjønt Synnøve:)
    søtt bilde og flotte detaljer:) God klem

    SvarSlett