fredag 21. september 2012

VIN-TAG

 
 
 Bare måtte lage en slik Vin-Tag, ideen fikk jeg etter å ha besøkt RITA sin blogg. Så da var jeg i gang.Kjempegøy å lage. Denne har bursdagshilsen og skrivefelt på baksida.
 Jeg har brukt: hvitt bazzil med valnut stain distress ink på, tørrembossa,Spellbinders,Magnolia dies ,hjerte fra Nellie Snellen. Pynta med perler fra KOG,hjerte-charms fra KOG,glass-charms fra Korthobby,bånd , blomster fra KOG og Storyteller.
Blomstene har crackle paint på og de hvitte blomstene har crystal stickles på.Hele Vin-Taggen har crackle paint på seg både her og der.

 
 Stempel fra Magnolia malt med aqvareelemaling,en av mine favoritter.

Utfordringer:Scrapping All over
                    bingo,jeg har valgt perler,crackle paint og metall
                    Papiravisen
                   Tag
                   Scrapperiket
                   blomster
                   Card and Scrap
                  bruk blomster
Ha en fin helg,klem Synnøve

15 kommentarer:

  1. Hei Synnøve :-) dette var en flott tag :-) så koselig at fant litt inspirasjon hos meg :-)
    Du har pyntet så nydelig som vanlig :-) tusen takk for at du deltar i utfordringen oss Scrappin all over og lykke til :-) ha en fi helg :-)klem Rita

    SvarSlett
  2. Ååå, denne tagen var nydelig Synnøve! Lekkert fargelagt, herlige farger og så mange flotte detaljer!
    God helg!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  3. Helt nyydelig! Nydelig fargelagt og pyntet!
    klem Unni :)

    SvarSlett
  4. Aldeles lekker flasketag.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert vintag! Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett
  6. Nydelig vin tag :)
    ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlett
  7. Superfin tags ! Tusind tak for din deltagelse på Card and scrap og lykke til i udfordringen ..
    Knus :0)

    SvarSlett
  8. Denne var bare nydelig, likte så godt de friske fargene som kontrast:)
    Tusen takk for at du deltager hos Scrappin All Over og lykke til:)
    klem bente

    SvarSlett
  9. Så flott tag, likte godt kontrastene :)
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  10. Knallfin! Tror jammen jeg vil prøve sånne jeg også!:-) Skal på treff i helga, så det er kjekt med ideer:-)

    SvarSlett
  11. Nyyyydelig :)
    Tusen takk for besøk og hilsen i hula mi :)
    Ha en fortsatt fin og kreativ høst :)
    Klæmz fra Lille

    SvarSlett
  12. En fantastisk flott tag i herlige farger♥.
    Tusen takk for fine ord i bloggen min♥.

    Klem, Marita

    SvarSlett
  13. Nydelig vintag:)¨
    Herlig motiv:)
    God klem

    SvarSlett
  14. Så fin denne er. Tipper mottakeren ble glad for denne. Tusen takk for at du scrapper med oss i Scrappin' All Over. Håper vi ser deg flere ganger hos oss :)

    SvarSlett