søndag 9. september 2018

DU ER SUPER


I dag har jeg et konfirmant kort å vise fram igjen .
Jeg har tatt utgangspunkt i den blå og beige fargen på
moodboard og" september" som er måneden for konfirmasjon her hos meg.

Kortet er 15-15 cm og jeg har brukt :
ark : Papirdesign , Maja Design og Bazzill
dies : Papirdesign og Spellbinders
stempel : K&G
motiv : Maja Design
pynt : eyelet , bruskort , bånd , dotts ,
og bokstaver fra Papirdesign



Utfordring
Kreativ scrapping    moodboard

Takk for at du besøker bloggen min og ha en flott dag videre .
Klem Synnøve







4 kommentarer:

  1. Så stilig konfirmasjonskort, likte utrolig godt de små detaljen med bruskork, eyelets og dots:)
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping
    Klem fra Inger Marie (DT)

    SvarSlett
  2. Utrolig flott kort. Liker den tekst diesen og fargene du har brukt

    SvarSlett
  3. Lekkert kort!

    Tusen takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping!

    Linda

    SvarSlett