søndag 2. september 2018

Konfirmant jenta

















Det er spennende å leke med farge kombinasjoner .
Hva passer sammen , prøve seg fram.
På dette kortet ble jeg så fornøyd , perfekt til en
konfirmant jente syns jeg.
Her har jeg brukt :
ark : 7dotsstudio .com , Maja design , Papirdesign ,
og sølv Bazzill
motiv : Papirdesign
dies :  K&G, Papirdesign
 og Xcut
punch : M.Stewart
pynta med : bånd , charms , blomster fra
papirdesign og storyteller




innsiden med pengelomme

utfordring : 
Scrappelyst     grublis   fargepalett 28

Takk til dere som titter innom her , ha en flott dag videre .
klem Synnøve 

3 kommentarer:

  1. Eit flott kort til konfirmant. Det motivet har eg også i "bildearkivet" mitt, og har brukt det fleire gonger på konfirmasjonskort.

    SvarSlett
  2. Nydelig kort. Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Så nydelig konfirmantkort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett