fredag 7. september 2018

STOR KLEM TIL DEG FRA MEG

Tag er kjekt å lage .

På denne har jeg malt på stemplet  ,og så trykket
motivet på aqvarelle arket
. Også malt mer utfyllende / flere detaljer.
Lukas 1862 malerskrinet mitt er min favoritt ,
for å få farge på motivene mine .


ark :  Pion Design og Maja Design
stempel : K&G og bakgrunn stempel fra Studio Light
motiv stempel : K&G malt med Lukas 1862
Dies : Spellbinders og T.Holtz
pynta med blonde , bånd , perler og diverse blomster




Utfordringer :
Scrappelyst                favoritt :malerskrinet mitt
Scrappiness            bruk vannfarger
Papirlosjen          blonder og bånd
Kreativ Scrapping           innspirert av fargene , blomstene

Takk for at du titter innom her i bloggen min , klem synnøve

9 kommentarer:

  1. Nydelig tag Synnøve <3
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping,
    DT -Inger Marie

    SvarSlett
  2. Herlig tagg <3 Liker at du har elementer som beveger seg utenfor tagg basen. Flott bruk av vannfarger, ser ut som du har malt i flere lag for å få frem dybde. Takker for ditt bidrag nr.3 på utfordringen hos oss i Scrappiness. Ha en fortsatt god helg :)

    SvarSlett
  3. Så fin tag, med mange fine detaljer

    SvarSlett
  4. Herlig tag. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Flott tag.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Nydelig tag :)) Flotte detaljer, motivet var fint malt i fine farger som passer til taggen :))
    Klem fra Henriette

    SvarSlett
  7. Kjempelekker tag!
    Tusen takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping!

    Linda

    SvarSlett
  8. Nydelig tag, med fine detaljer. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordringa Blonde/bånd.
    DT-Annelen

    SvarSlett
  9. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    หนังออนไลน์

    SvarSlett