tirsdag 25. september 2018

KONFIRMANTEN STINE

Motivet til dette konfirmantkortet er en dies
 Etter utstansingen , fant jeg fram malerskrinet mitt .
og jenta fikk farge på seg , Lukas 1862
Diesen har jeg lånt , så jeg vet ikke produsentens navn .
Men kjempefin er den . Kortet er 15-15 cm .



jeg har brukt :
ark : Papirdesign , Maja Design ,og Bazzill
dies : K&G,  Papirdesign og en ukjent dies
tekst stempel : K&G
pynta med :
 bånd , eyelet , dotts , div. blomster og bokstaver fra Papirdesign





innsiden med pengelomme og plass til å skrive en hilsen

Utfordring :
Scrappelyst      favoritt    malerskrinet mitt

Takk for at du titter innom her , klem Synnøve 

7 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Liker kjempegodt den fargeleggingen du har gjort på diesen! Herlige farger og ! Klem ;)

    SvarSlett
  2. Herlige farger du har brukt sammen. Flott jente dies og fint fargelagt

    SvarSlett
  3. Liker så godt måten du bruker vannfarger på.

    SvarSlett
  4. Veldig fint kort i lekre farger! Stilig dies!

    SvarSlett
  5. Flott kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Kjempefint konfirmantkort.
    Nydelig fargesammensetning.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  7. Congratulations, wonderful work, it's beautiful so much and good idea on site.

    หนังออนไลน์

    SvarSlett